Träning

Jag har under ett par månader tränat på gym. Jag och Lars(Ida) tränade som galningar i början, sex dagar i veckan men sista tiden i skolan innan lovet hade jag väldigt mycket att göra vilket ledde till att jag inte hann med min träning. Jag har märkt att när jag väl slutar träna så är det jättesvårt att komma tillbaka till att träna ens en dag i veckan.
Jag kollade min träningsstatistik för december och jag har bara tränat 4 gånger, då kände jag mig så grymt dålig. Jag var innan gymmet en slappis som i stort sätt aldrig tränade eller rörde på mig så jag kände direkt att min kropp började må bättre av det så när december månad var så dålig bestämde jag mig för att nu är det dags igen. Imorgon ska jag gå på mrl (mage, rumpa, lår) med en kompis, och jag ska allt fortsätta efter det och inte sluta, för då kommer jag aldrig börja träna igen.
Detta är väl inte något stort problem egentligen men är man 17 år så är det ett stort problem ;)
Puss//E
 
 

Jag och Lars var med på NYC Marathon som höll på i tre timmar!
 
 
Spinning!
 
Vanligt gym!

Stämmer haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback