Resa

Att resa utomlands är väl något de flesta tycker om att göra, och jag är en av dem. Hade jag kunnat hade jag rest oftare men inte så lätt utan jobb och skola. I våras var jag iallafall i Paris med mamma och pappa. Paris var riktigt fint och såklart hittade jag och pappa oss upp hela vägen till toppen av Eiffeltornet! Det började med att vi gick upp för 668 trappsteg, det låter kanske inte som så många men det kändes som betydligt fler! Därefter tog vi en hiss, som vi inte visste var av glas innan vi åkte.. Det var jätteobehagligt att se ut över Paris i en glashiss, usch! Men när vi väl var upp kändes det betydligt häftigare och utsikten var sjukt häftig!
Dessutom finns det sjuuuuuuukt mycket goda kakor och sånt i Paris, kändes som om att man gick upp 1 kg av att bara kolla på sakerna haha!
Puss//E
Bildbomb haha! Kan erkänna att bilden på mig inte var grymt snygg men det får ni stå ut med! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback