Nyår!

Hej!
Tror inte att någon missat att det var nyår igår men gott nytt år lite sent haha :)
Min dag/kväll/natt spenderades med min underbara kompis Madde och våra familjer. Vi satt och pratade i stort sätt hela kvällen men det var grymt mysigt! Kändes som om att största delen av dagen spenderade med mat, mat och lite mer mat för middagen tog runt två timmar, vi åt fondue och köttet skulle ligga i en bra stund så tog lite tid men det var det värt! Kom i säng runt halv fyra så har varit rätt trött hela dagen. Tror att det delvis också beror på min allergi, Madde rider så det finns i huset och jag är allergisk mot hästar och katter så min kropp behöver lite tid på att återställa sig.
Jag ska nog bädda ner mig i sängen och sova snart, vill inte sova bort hela dagen imorgon också.
Puss//E
 
Jag och bästis precis innan tolvslaget <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback