Första inlägget

Hej på er!
Jag har haft en blogg tidigare men kände för att börja om på ruta ett.
Idag har jag haft en sådan där dag då jag verkligen inte har gjort något alls, jag vaknade halv 1 och kände inte för att hitta på något speciellt efter det. Jag har haft rätt mycket i hjärnan idag men framförallt har jag faktiskt funderat på framtiden, vad jag ska göra. Min plan är att efter gymnasiet läsa vidare till sjuksköterska för att därefter bli ambulanssjukvådare. Men det jag funderar mest över är om jag ska som min syster gjort, åka iväg ett år till USA för att jobba på aui pair eller om jag ska läsa vidare direkt. Dessa tankar kan komma upp i mitt lilla huvud ibland, är nog rätt bra att man inte vet hur framtiden ska se ur faktiskt.
Jag är en tjej som annars är vädligt glad, framåt och väldigt ambitiös. Har under mina 17 år varit på besök i USA två gånger, nyc, en gång 2008 och den andra gången var i oktober förra året då min familj hälsade på syster. USA är en stad jag gärna skulle vilja flytta till imorgon om det hade gått.
Hoppas ni tar er tid till att läsa min blogg även om inläggen kan bli långa.
Bjuder på några bilder från min favoritstad.
Puss//Elin

Kommentarer
Anonym säger:

Hello nice blogg du har kolla in i min nya blogg kommentera också så jag blir jätte glad ha en fin Day kram bloggen e johannaafrikanen.devote.se

2013-01-02 | 04:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback