Bruce Springsteen

I sommras var jag och min pappa på en Bruce springsteen konsert i Göteborg och det var det bästa jag någonsin har sett!! Pappa har alltid lyssnat på Bruce så det har funnits med i mitt liv ganska länge men det var först när vi fick biljetter som jag började lyssna ordentligt och han är grym! Men det bästa av allt är att jag i julklapp fick biljetter till hans konsert i Stockholm i maj, jag och pappa ska gå igen :D
Jag spelade in rätt många videos i sommras så tänkte lägga ut två stycken så ni också kan få se, även om det inte alls är samma sak som att se det live haha :)
Glädjen jag fick när jag hittade den i ett paket! :D <3
 
Detta är Dancing In The Dark!
 
 
 
Och detta är min nya favorit, shackled and drawn!
Puss//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback