Baka

Jag är en tjej som älskar att baka! Tyvärr gör jag det väldigt sällan, det är synd faktiskt. Häromdagen provade jag på att göra creme brulee och oj vad gott det var!! Det var super enkelt att göra också så det var ett stor plus. Om jag bakar brukar jag alltid ta kort på det men jag har varit dålig på att göra det också men tänkte visa lite av det olika sakerna jag har gjort.
 
Här är creme bruleen!
 
Jag och min syrra gjorde butterscotch cheesecake :)


Och för ett bra tag sedan gjorde jag nutella muffins/cupcakes men jag blev inte alls nöjd med hur de såg ut, men det smakade bra iallafall :)
Sen har jag dessutom under mina födelsedagar och jular samlat på mig rätt många receptböcker, bakböcker.
 
Som ni kanske märker så är Leila Lindholm en stor favorit, jag kollar alltid på hennes program på tv!
Puss//E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback