Måste..

Jag måste skriva av mig! Om en person är dryg, jobbig eller ja konstig, bara väldigt lite så kan det förstöra en stor del av dagen. Jag var för fem minuter sen väldigt pigg och glad men nu är jag istället sur och lite arrghhhh. Kände för att skriva av mig det, tror kanske inte direkt att det kommer hjälpa men jag slipper sitta och ha det i min skalle iallafall. Ibland blir jag faktiskt riktigt trött på hur rörigt och stressigt saker och ting kan vara. Jag har väldigt mycket i skolan som jag faktsikt VERKLIGEN måste försöka koncentrera mig på men det är väldigt svårt att hitta den där lilla extra motivationen jag behöver. Saker som facebook får en att helt tappa fokus, och där fastnar man ett tag och det är väligt frustrerande. Usch vad jag klagar idag, förlåt för det men det får ni ta idag.. Jag har 21 sidor i min naturkunskapsbok jag måste fortsätta läsa.. jättekul. När jag har sådan här dagar är det enda som hjälper att drömma mig tillbaka till min favoritplats <3
Puss på er/E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback